صبر کن ای سهراب . . .!!!
ميگذره ...
درباره وبلاگ


دوستي واژه زيباييست كه هر كه دركش كرد تركش نكرد

پيوندها
اينجا همه چي در همه
دنياي عكس(خودم)
عشق ممنوع
گلهای غربت
امیــــــــ♥ــ ـر تتـــــ♥ــــلو
I believe my God ; I know one day come
کلبه عشق(سارا)
سوزی دل
زندگی خسته ام، وایسا پیاده شم
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ميگذره ... و آدرس haninice.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 13
بازدید کل : 19166
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1


صدایاب

كد ماوس


IranSkin go Up

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید






نويسندگان
هانيه عزيزي

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 6 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 11:35 :: نويسنده : هانيه عزيزي

 

صبر کن ای سهراب . . .!!!  قایقت جا دارد . . .!؟؟

آری تو راست می گویی آسمان مال من است

پنجره ، فکر ، هوا ، عشق ، زمین ، مال من است

اما سهراب تو قضاوت کن . . . بر دل سنگ زمین جای من است!!!

من نمی دانم که چرا این مردم ، دانه های دلشان پیدا نیست.

صبر کن ای سهراب . . .!!!  قایقت جا دارد . . . !؟؟

من هم از همهمه ی اهل زمین بیزارم 



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت21:39---22 خرداد 1392
اپم:-)

مژگان
ساعت15:25---19 ارديبهشت 1392
خدايا
من دلم قرصه
كسي غير از تو با من نيست
خيالت از زمين راحت، كه حتي روز روشن نيست
كسي اينجا نميبينه، كه دنيا زير چشماته
يه عمره يادمون رفته، زمين دار مكافاته
فراموشم شده گاهي، كه اين پايين چه ها كردم
كه روزي بايد از اينجا، بازم پيش تو برگردم
خدايا وقت برگشتن، يه كم با من مدارا كن
شنيدم گرمه آغوشت
اگه ميشه منم جا كن...


مژگان
ساعت0:09---14 ارديبهشت 1392
... دیشب با خدا دعوایم شد ...... با هم قهر کردیم ..... فکر کردم دیگر مرا دوست ندارد ......رفتم گوشه ای نشستم .... چند قطره اشک ریختم..... و خوابم برد ..... صبح که بیدار شدم .... مادرم گفت ... نمیدانی از دیشب تا صبح چه " بارانی " می آمد .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: